مديركل حفظ آثار دفاع مقدس كرمانشاه:

شهدا دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند

سردار «ناصر باباخانی» گفت: شهدا دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند و شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ - 25March 2021

شهدا دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز (پنج شنبه) در دیدار با خانواده دو شهید کرمانشاهی (شهید عباس رضایی و عبدالرضا زیدپور) برگزار شد اظهار داشت: شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و خانواده‌های معظم شهدا به عنوان یادگاران شهدا افتخار ملت ایران محسوب می‌شوند و صبر و ازخودگذشتگی‌های آن‌ها همواره قابل تقدیر است.

وی افزود: مهمترین شاخصه شهدا ولایت پذیری آن‌ها است که امروز باید بیش از گذشته به آن توجه داشته باشیم و شهدا در مسیرشان همواره گوش به فرمان ولایت بودند و امروز ما اگر می‌خواهیم در مسیر آن‌ها باشیم ولایت مهم‌ترین شاخصه است که باید گوش و چشممان به ولایت باشد.

مدیرکل حفظ آثار و -نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم ما نیز پیروان حقیقی شهیدان گرانقدر باشیم تا عظمت و عزت کشورمان را به مراتب بالاتر ببریم، تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند که ملت عزیز کشور ما در راه اسلام از تمامی دارایی و حتی جان عزیزشان هم گذشته‌اند و خواهند گذشت.

سردار باباخانی با بیان اینکه شهدا دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند، تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.

وی بیان داشت: تلاش داریم آنچه در توان داریم و میسر است در خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم و این مایه افتخار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها